Hrmm

Har inte kunnat vara inne på bloggen på mobilen på ett tag av någon anledning. Har ingen aning om varför, men nu fungerar det igen. Och man kan ju fråga sig varför jag inte använt datorn, och då kan jag svara med att jag är för lat. Haha

Det har hänt lite i mitt liv sen sist. Jag har skaffat mig en katt till som sällskap till Ellia. Även detta är en flicka och hon fick heta Billie. Efter att ha hetat Bill sina första veckor i livet, och jag ville ha ett tjejnamn på henne. Barnen i hennes tidigare familj hade döpt henne och ett av hennes syskon som hon var väldigt lik till Bill och Bull.
Och hon är den mest sociala katt jag någonsin träffat, är bara lycklig om hon får vara i famnen, och man kelar med henne.

En annan stor sak som hänt är att syrran flyttat till England för att jobba. Så nu är hon hästskötare på ett ställe i mayfield i sydöstra England. Var och hälsa på henne förra veckan, och jisses vad fint det är i England. Tv gör det inte rätta, men husen är något av de mest vattenskade jag sett.

Men nu är det dags att sova, öppning imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0