Utekväll

Igår var det party med Jenny mf. Började med att mamma körde mig till Statoil och där hoppade jag in i Jennys bil, så åkte vi hem till henne. Väl där fick jag fixat smink och håret på mig själv, och sen Jennys hår också.
Malin och Vicki kom till Jenny när vi höll på, när alla var klara gick vi till Sofia. Där fick vi lite att tugga på :) hon hade dukat upp en ostbricka och morotsstavar med dipp till, jättegott.
När vi var lagom runda om fötterna åkte vi ner till Harrys, där var det Swingfly som spelade, och så var det Harrys 18. Så med oss därinne ökade nog medelåldern till 20. Ganska mycket smått folk. Men det var ganska kul ändå.

Och så har jag åkt på världens dunderförkylning. Så ligger och kurerar mig med kamomillte och koksaltlösning :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0