Påskafton

Idag fick vi flyttat lite mer grejer, och så plockade vi ihop tv bänken och monterade ihop soffan.
Efter det hoppa jag in och jobba lite trots att jag egentligen inte hinner det denna helgen. Men dels behövdes det på jobbet, för annars skulle det inte finnas några varor för kunderna att köpa, och så behöver jag pengarna ;)
Sen hade jag planerat att få med mig släpkärran hem, men den sladden ville inte samarbeta med mig, så jag fick åka hem utan.
Så efter maten åkte jag och mamma och hämta släpet, och då lyckades jag klämma mig på stödhjulet. Vilket resulterade i tre blodblåsor, som bultar som bara den.
Men hem kom släpet, så nu kan vi vara på Ikea imorgon när det öppnar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0