Väntan =)

Nu har jag vart rikitgt duktig, mamma kommer få en hjärtattack när hon kommer hem *fniss*. Jag har städat upp i mitt rum, fixat med tvätten, duschat, mockat och fixat för hästan, förberett den del av maten som blir godast av att få stå en stund, plockat in hästar och borstat av Max, tagit bilder på källaren som är vattenfylld. Samtigt har jag kunnat ta det lite lugnt, väldans vad tiden går långsamt idag. Jag får väl ta och städa lite till eller börja göra mig vacker. Jag har ju lite tid innan Ajja kommer.

Just det jag måste ringa mamma och kolla hur länge hon tror potatisen måste va inne i ugnen så jag vet när vi ska brja med maten ^^.



Jag och Ajja på balen <3

Kommentarer
Postat av: Ajja

Mitt öga ser helt konstigt ut när solen ligger på! :P



<3<3<3

2010-03-23 @ 08:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0