Riga #2

Håller nu på och packar för fullt, hoppas jag bara får med mig allt, det hade ju vart typiskt mig och glömma hälften efterson jag som vanligt är ute i god tid (NOT) och kan rådågöra med min mor om vad som ska med.
Men jag han knåpat ihop en liten packlista som förhoppningsvis har med allt.

Ne nu måste jag leta efter pass + andra delar som ska finnas med i packningen.

10.20 går bussen från Göteborg imorgon, får gå upp tidigt för att ta mig in till bussen, vilket just påminde mig om att kolla om fritidskortet gäller denna veckan.

Appropå Riga, jag kommer stänga telesavr på min mobil för att inte bli runerad, och kommer INTE att svara på sms och samtal från 17.00 tordag till 10.00 måndag, bara så att alla vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0