Party

Just nu sitter jag här nuduschad och fundrar på i vilken ording jag ska göra allt jag måste göra idag. Jag måste städa i mitt rum, plocka undan den rena tvätten, plocka in hästan och bosta honom och eventullet mortionera honom om tiden finns, plocka ut köttet ur frysen för att tinas, göra dressing och sallad som blir godare om de får stå ett tag, klä på mig måste jag nog göra ganska snart. Sen så måste jag ut en säng till källaren igen för att kolla hur mycket vatten som är borta och ta lite nya bilder. Jag bör nog ge min katt lite mat snart innan hon blir arg på mig. Nu tror jag jag fått med det mesta.

Men i eftermiddag/kväll kommer Ajja och vi kommer nog hjälpas åt med maten så den är klar till mamma kommer hem efter 19. Sen blir det lite förfest och sen får mamma köra ner oss till Stenungsund eftersom Harrys har Minttuparty och 18 årsgräns. Man får ju gå på Harrys när det är 18 eftersom man inte hunnit fylla 20 än.

Isbjörn, en god söt drink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0