min helg och början på veckan

Det gick ju som det gick med och vara ledig i söndags. Först blev mamma sjuk så Stina fick hoppa in på hennes tid, sen ringde Josefine till jobbet och sa att hon inte kunde ta mitt pass för hon var också sjuk. Så då fick jag snällt komma in och jobba mitt 11-19 pass igår.

Och idag så var ju mamma fortfarnde sjuk så jag har fått hoppa in på hennes stängning nu ikväll. I och med det så kan jag ju självklart inte ta min öppning till morgonen utan den fick Sofia (fan ta henne om hon blir sjuk, skoja bara). Men inte får jag vara ledig för det, mamma har kommit fram till att hon inte kommer orka jobba imorgon, så det passet har jag erbjudit mig att ta, så det blir 14-19 för mig.

Men jag kommer i alla fall vara ledig på onsdag eftersom jag åker 10.20 från Göteborg till Stockholm, och sen Riga på torsdag. LÄNGTAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0