Mary Kay

Har just vart med om en riktigt skrämmande kväll, men samtidigt intressant. Har vart hemma hos en kvinna i Stora Höga som är Mary Kay konsult, eller något liknande. Hon har visat mig hur jag bäst ska kunna ta hand om min hud för att bli av med massa skit, och samtidigt kunna känna mig vacker även till vardags, vilket inte alltid tillhör vanligheterna. Jag köpte ett basic paket med några former av ansikscremé och en fondatiuon som passar min hudton och som inte täcker porer men ändå är en bra fondution. Har den på mig nu och det känns inte som om jag har något klet i ansiktet.

Kvinnorna jag mötte var intressanta och samtidigt skrämmande, att folk orkar och tar sig tid till detta, i deras ålder. För alla var inte unga, jag kände mig som ett litet barn bland dessa kvinnor. Men funderar ändå på att bli Mary Kay konsult, men hur det blir med det återstår att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0