Nyår 09-10

På nyårsafton så skulle jag åka upp till först Fjällbacka och sen vidare till Dingle. Så mamma körde mig till tåget innan hon började på jobbet kl 15. Helt okey tyckte jag, mitt tåg skulle ju gå 15.17. Visst jag fick ju vänta lite men det var bättre än och gå till tåget. Men kom tåget 15.17? Nej, det var försenat så det kom inte förän 15.39. Så jag blev lite stessad då jag och Linnea skulle byta till buss i Dingle mot Fjällbacka. Som tur var så kunde tåget köra in ganska mycket tid, så det slutade med att vi bara var 8 minuster försenade från Dingle.

Ronja party på förfesten



Väl hos Erica så får vi välkomstbål, god mat och trevligt sällskap av Erica såklart, Ronja, Karin, Jonas och Christian. Vi hade en riktigt trevlig förfest. Sen vid 19 tiden så skjutsade Karins pappa mig, Karin, Jonas och Christian till Dingle. På vägen dit ringer Erica Christian och frågar vart Ronjas mobil är eftersom den inte går att hitta hemma. Då nämner jag att Christian hade sagt till Jonas att gömma den, men det kom de såklart inte ihåg. Men den hittades såklart i Jonas ficka, vem har mest koll här?

Christian och Jonas party på förfesten



I Dingle så var vi i huset en sväng, för Jonas skulle byta om eller något. Sen drog vi vidare till byggdegården, till en hejdundrande fest. Den hade såklart inte riktigt kommit igång kl.20 då vi kom. Men den blev riktigt rolig i slutet på kvällen. Mellan 22-00 skulle jag säga att den var som bäst. Även om det var riktigt kul efter tolvslaget också någon timma, kanske två.



Jag party på byggdegården någon gång innan 12


Moi på tolvslaget, precis så som det ska va, två olika alkoholhaltiga drycker, cider och champange



Fick i alla fall två förslag om vart jag skulle spedera natten, men var inte på humör och kände inte för det, så jag sov själv i syrrans rum på skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0