Stockholm

Ja, jag vet att det var några dagar sen jag var där men jag har inte orkat skriva än.
Var ju som sagt hur nervös som hälst inför flygresan. Men tack vare Therese så gick den galant (om man bortser från att locken för öronen släppte först vid lunch). Utbildningsdagen var hur kul och intressant som hälst. Sen ska vi inte tala om hur lyckad kvällen blev. Men med den goa maten och sen självklart alla underbara människor kan det ju inte bli annat än lyckat.
Resan hem gick också fint, och som tur var så ringde jag Therese på mogonen så hon inte missade sitt tåg.

Så här såg jag ut när jag skämde ut mig (sjöng karoke)


Skulle vart mina snygga arbetskläder, men dom ska tillbaka.

Jag får trösta mig med de snygga arbetsskorna istället

Kommentarer
Postat av: Linda (gamla storasyster)

Guuuud vad stor du blivit. Hoppas allt är bra med dig. Var väldigt längesedan nu. Många pussar och kramar //Linda

2009-11-17 @ 18:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0