Work

Hej.
Nu är jag hemma igen efter att först haft ett möte på Tant Grön. Sen gick vi runt och presenterade mig, och sen så har jag jobbat lite. Fick gjort lite nytta i alla fall.
Var en snabbis på stan sen, köpte ett par riktigt häftiga leggings, bild på dem kommer senare. Sen köpte jag en ny mascara för min gamla är slut, vilket jag inte märkte föränn i morse.
Sen eftersom det har blivit riktigt kallt och jag fryser om öronen och inte kan ha mössa med min tofs så har jag köpt ett pannband.

När jag är nästan hemma så ringer Therese och höde hur det gått för mig idag. Så jag pratade lite med henne. Sen så har såklart min älsklinmg fått lite uppmärksamhet.

Men nu är det så att jag har kallt i mitt rum så jag har vart ute och hämtat ved, så nu försöker och joppas jag att det tar sig i spisen.

gammal bild från studentveckan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0