Sorg

Kom just på en grej. Det är över ett halvår sen jag träffade flertalet av de personer som har varit mest betydelsefulla i mitt liv. Vissa har jag träffat, ibland av slumpen, ibland planerat, då vi båda kunnat. Men så många av de som har gjort mig till den jag är, fått mig att våga vara den jag är och inte ändra mig. Har jag inte träffat sen vi tog studenten. Mina bästa vänner som jag levt ihop med, de som har kunnat se på mig att något är fel utan att prata med mig.
Saknar alla dessa personer så extremt mycket.

De som inte är med på bilden som är mina nära betyder inte mindre, likadant med de som inte helt syns. Men det var den bästa bilden jag hade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0