Sjuk idag med

Inte har jag blivit bättre under dagen eller kvällen. Hoppas det blir lite bättre imorgon, ska ju bara hjälpa pappa att bära lite soffor och sånt. Sen iväg och fira min söta kusin som fyllde 17 i veckan.
På söndag ska jag ha stängningen på Statoil, får se om jag orkar. Annars så får Patrik ta den, mamma hade varnat på jobbet att jag blivit sjuk. Jag antar att det bara är en rejäl förkylning jag fått, och inte någon grisjuka. För har jag fått svininfluensan måste jag isoleras i en vecka och får inte åka hem till mamma.
Men jag har ju vart påväg att bli sjuk länge, men har med hjälp av mental styrka så har det inte brutit ut. Men nu blev det antagligen för mycket, så då bröt det ut ordentligt med en riktigt dunderförkylning.
Jag kan ju säga som så att har jag haft svininfluensan dessa dagar så är halva Borås sjuka snart också, med tanke på hur många människor jag träffat de senaste dagarna.
Får hoppas att förkylningen ger med sig fort, för mamma berätta att Lisa på jobbet också har blivit sjuk, och vart tvungen att stanna hemma.

JAG HAR VARKEN TID ORK ELLER LUST ATT VA SJUK!!!
min åsikt de senste åren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0