Idol

Kollade just på reprisen till Idol. Temat var i fredags världens bästa låt. Några gjorde riktigt bra ifrån sig, och tyvärr så fick en som förtjänade att stanna kvar åka. Medans det finns folk som är i sämre klass som finns kvar. Sen så har vi Erik som är på en helt annan nivå än resten.

Jag började fundera på vilken låt jag tycker är väldens bästa låt. "The best" med Tina Turner tillhör defenitiv en av dem. Sen så gillar jag "Cool Rider", vet dock inte vem som sjunger den, men man hittar låten i Grease 2. En tredje lår jag tycker är ruskigt bra är en som fått ett eget inlägg här i min blogg, "You belong with me" med Taylor Swift.

Hade jag kunnat sjung och fick vara med i Idol, med förra veckans tema. Så hade jag valt en av dessa låtar, om de fanns med i listan det vill säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0