Hälsning till Linda

Halloj syrran.
Ja det var ju ett tag sen vi sågs. Var det när jag var uppe hos dig sist? Det var i alla fall många år sen.
Visst har nog blivit större, men så stor är jag ändå inte. Tycker du jag har blivit stor skulle du se Jullan, hon är nog minst 10cm längre än mig och fått jätte fina kvinnliga kurvor. Lite avis på henne, men det kommer nog om jag får mer hull på kroppen, vilket jag fortsätter att jobba på vilket jag alltid gjort och behövt.
Saknar dig med. Hör av dig nästa gång du kommer neråt så kan vi ta en fika eller något. Eller så kan jag om jag nu mot all förmodan skulle få ledigt en längre tid komma upp.
Kramar från lilla mig

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej

Söt du e. Du är alltid välkommen hit upp om du vill. skulle ju vara roligt att gå ut och festa med dig nu när du har åldern inne :) Jag ska vara hundvakt åt mamma över jul så då kommer jag vara nere. 0768120004 är mitt nummer. Skicka ett mess så att jag får ditt så kan jag höra av mig då jag kommer ner så kan vi ta en fika låter super kul. Puss å kram

2009-11-19 @ 07:59:56
Postat av: Linda

Hej igen :) kan inte jag få lösenordet så att jag kan gå in och kolla din bilddagbok. Vore roligt. Kram igen

2009-11-19 @ 15:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0