En sån dag

Vilket hemskt sätt jag vakna på i morse. Hade ställt klockan för att släppa hästarna eftar åtta. Men jag lyckades stänga av klockjäveln i sömnen när jag snoza. Vaknar med en ryck och kollar på klockan, 09.10 !!! Jag kom upp fort som fan, ut och satte upp stängslet, släppte hästarna. Tur att ingen krånglade. Sen va jag duktig och mockade tjockisens box.

När jag var klar i stallet började jag bli lite hungrig, så jag gjorde mig varma mackor till frukost. Mumsigt. Kollade på en film "Narnia - Prins Caspian" innan jag gick ut och gav hästarna lunch. Gick in och gav mig själv lunch. Kolla på en film till och nu väntar jag på att klockan ska bli så mycket att mamma hämtar mig och kör mig till jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0