Borås

Nu har jag kommit hem till Borås igen. Det va ett tag sen sist. Men ändå kände älsklingen igen mig, han har gjort mig dag, LÄTT.



Gick upp tidigt som tusan i morse, hade öppningen på Statoil. Fick snackat lite med chefen om personalkort som förhoppningsvis kommer om ca en månad kanske tidigare. Så nu kan man nog äntligen få lite mer rabatt än tidigare. Vi fick även nya scheman från vecka 47-50. Så nu kan planera lite framåt också. Jag har fyra dagar varje vecka de två första veckorna. Sen har jag tre dagar de sista två veckorna.

Men nu ska jag gå och lägga mig ska upp ganska tidigt imorgon. Ska bara lägga in lite mer ved i spisen så jag inte fryser så mycket sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0