Long time ago

Nu var det ett jäkla tag sen jag skrev.

Jag har ju tagit studenten med allt vad det innebär. Saknar alla i Dingle så extremt jävla mycket att jag vet inte vart jag ska ta vägen. Har inte vågat packa upp mina saker än för att jag är rädd jag jag kommer bryta ihop totalt då. Sen jag slutade har jag jobbat en del, så kommer inte kunna umgås med folk på krogen å sånt för att jag inte har några penger, utan för att jag troligen kommer att jobba varenda helg :/

Anne, Erica, Linnea, Karin, Nadia, Sanna, Pp, Rebecca, Marie, Christine, Amanda <3<3


Anne, Marie, Linnea, Rebecca, Sanna, Jag, Ajja, Amanda, Pp <3<3


Så såg jag ut när vi åkte runt i Stenungsund 30 april

Mer bilder finns på min bilddagbok thyrat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0