viskleken = avsky

Nu på kvällsmaten så fick några för sig att vi först skulle göra elektrovågen runt bordet, det va jag med på det är ju lite kul. Sen en vanlig våg runt bordet, det kan också vara lite kul. Sen satte de igång med viskleken, och jag avskyr den leken. Jag har aldrig gillat den, inte så länge jag kan minnas. Jag palla det inte, hade tänkt va lite social idag. Eftersom det är sista kvällen innan långhelg, men ne, jag kan inte sitta kvar vid bordet och göra något jag hatar. Jag kan heller inte sitta där och inte va med, det skulle bara kännas fel. Så jag gick till mitt rum får se om det händer något i korridoren sen, när alla kommit från matsalen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0