varför?

Varför ska jag plåga mig själv hela tiden?

Kan jag inte bara försöka att läka? Tydligen inte, för så fort jag är nästan helt läkt ska jag dit och rota. Och vad händer då om inte att det jälva håler går upp igen. Kanske inte lika mycket varje gång, ibland lite mindre och ibland lite mer.

Varför var jag tvungen att kolla vilka veckor? Nu är jag bara jävligt sur och besviken på dig, även om jag säger att det är bättre. Fast det är bättre men jag önskade att du hade kunnat säga något tidigare, i stället för att lura mig så som du gjorde. Det vet jag att du gjorde, jag gissade det då men nu vet jag säkert. Jag vet inte hur många gånger jag sa till dig att va ärlig, hur mycket det än sårar. Så känns det så mycket bättre sen, för oss båda.

Jag vet inte om du någonsin kommer att läsa detta, men jag behövde skriva av mig. För annars går jag in i den deprimerade bubblan jag vart mer eller mindre inne i, de senaste 7 månaderna.
Egentligen lite längre, men då inbillade jag mig lycka. Det är snart ett år sen jag upplevde lycka. Men den kommer väl snart igen, hoppas jag i alla fall.
Om jag bara inte vart så kräsen hade jag nog redan vart lycklig, men du visa vad jag kunde få, och jag vill inte nöja mig med mindre.



Kommentarer
Postat av: marcus

E det jag som gjort dig så ledsen??=(

2009-03-04 @ 19:36:15
Postat av: Thyra

Svar till marcus: Till viss del är det så, men det var när du gjorde slut. Visst kan jag fortfarande bli ledsen, särskilt när det är annat som går fel för mig, som jag blev när jag skrev detta medelande. Sen så blir det ofta att när jag blir ledsen över annat så plågar jag mig själv ännu mer med sånt som tidigare fått mig ledsen.

2009-03-04 @ 21:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0