Pappa <3

Min pappa är bara för rolig ibland. Han brukar bli så arg när han får hora att mamma bjudit oss på cider och sånt hemma hos henne. Men idag så fick jag vin till maten (maten va i och för sig inte så god, inte vinet heller men ändå). Sen när jag inte ville dricka mer vin för det va inte så gott ändå, så kom pappa på att Angelica har cider som tydligen skulle vara god och blanda med vin. Det var den, så jag e lite smått lullig. Men det skulle däremot inte förvåna mig om min far har huvudvärk imorgon. För eftersom jag inte tyckte om vinet fick han ju dricka upp flaska själv, sen så drack han ett glas blandat med cider också, sen så tror jag att han tagit lite rödvin också. Blir han bakis så är han inte rolig och ha och göra med imorgon, då åker jag hem tilla mamma.



En del av Carina, Pappa i mitten och hans lillebror Niklas, sen ser man halva farmor. Bilden är tagen på Julias konfimation 2008, av kusinen Beatrice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0