hemskt och sen roligt

Min Lördag

Jag vaknade hemma hos pappa. Sen såg jag och Julia på High School Musical 3, den va rätt okey, lite sega låta emellanåt men helt okey. Sen tog vi in en del ved. Efter middagen så åkte jag med bussen och tåg till Dingle för fest.

När jag kommit till Dingle och skulle gå till festen, så gick jag till huset för jag hade fått för mig att det va där festen va. Men ne, det va den inte, den va i byggdegården. Så när jag gick vägen mellan ica och tågstationen så hörde jag att några gick bakom mig. Inte så läskigt men sen hörde jag hur de skyndade sig för att hinna ikapp, då började jag gå fortare. Sen hörde jag den ena killen säga "Du håller och jag ..." vad han skulle göra höde jag inte. Men det räckte för att jag skulle bli riktigt rädd. Så jag tog upp mobilen och ringde Amanda, då sluta de följa efter mig. Men Amanda hörde att jag va rädd, så hon skyndade sig att möta mig, tillsammans med Malin som hade kunnat slå ner dem om det hade vart så.

Sen på festen var det ganska kul. Vid ett tillfälle skulle jag ta toaletten för Amanda innan några andra tjejer. Så jag sprang fram och tog tag i handtaget och stanna, i alla fall överkroppen. Men benen fortsatte, sådratt på backen och nu har jag en lårkaka och ett blåmärke som gör jätte ont. Kan inte sitta utan att känna av det.

Sen när jag skulle gå till rummet så hade jag väldigt tur. För securitas va inte där, men när jag låste upp dörren till ettan hörde jag bilen komma.


En gött dragen Erica <3 och en suddig Fransson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0