GörBraDag

Lite sent att skriva om måndagen men ändå, internet har inte fungerat som det ska.

Det va GörBraDag, och i och med det så var vi lediga. Jag var en sväng i Jullans klass och prata om Polen-resan jag va med om för snart ett år sedan.

Det va väldigt kul tycker jag, roligt att man kunde märka direkt att de fick något att funderar över. Hade vart väldigt kul om jag kunnat få redan på vad alla i klassen tyckte och tänkte om det jag sa. Jag fick en del beröm, hoppas jag får komma till andra klasser också. Jag tycker bara sådant här är kul, men skulle jag komma igen skulle jag be om lite reseersättning, eller nått. Fast jag skulle nog kunna göra det utan också, bara för att jag älskade känslan av att folk lyssnade på vad jag sa, och reagerade.

En annan sak som jag tycker är lite komiskt är att jag var den som fick hela klassen att vara tyst en hel lektion. Det har tydligen aldrig hänt innan. *STOLT* haha



Jag utanför den vackra byggnaden Wannsee i Tyskland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0