min verklighet

Vad gör jag hela veckorna? Jo jobbar, och när jag inte jobbar försöker jag komma iväg och hälsa på pappa. Men oftast blir det att jag är med Tommi istället när jag är ledig =)

Sist vi träffades så ar vi på bio, då såg vi Baksmällan. Den var riktigt rolig.
Men eftersom jag skulle med så hämtade Tommi och William mig hemma och så mötte vi upp Per och Michis i Gbg. Den kvällen var en riktigt trevlig kväl och jag var så glad



Och nästa vecka hinner jag träffa både pappa och Tommi.
Måndag åker jag till pappa, och hem på onsdag.
Fredag kommer Tommi och troligen Per hit, och sen ska vi till Uddevalla för och träffa mina vänner som jag saknar så extremt mycket. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0