Första skolveckan

Så nu är första skolveckan denna termin avklarad.

Måndags hade vi kort klasstimma, och nationellt i svenska muntligt som jag fick VG+ på. (stolt)
På kvällen blev det lite fest på Ericas rum, med vattenpipa och cider

Erica och Rebecca <3

Tisdag sov jag hela dagen, orkade inte göra någonting. Kvällen spenderades på Ericas rum men självklart Erica, men också Linnea, Linn och Rebecca.

Onsdag så hade vi matte, har börjat med triologemi. Sen gympa, denna gången var det Kalle och Rebecca som höll i lektionen, den va jätte kul. På eftermiddagen så pratade jag med SYV hur jag ska göra efter studenten. Får se hur det går med att plugga vidare.

Torsdag började med historia. Ungeför klockan 12 så började jag plugga för biologi-provet vi skulle ha, kl 13 hade jag gjort provet. Sen så hade vi tråkig jävla ekonomi, hatar det. Men gick tidigare för jag skulle prata med Ellinor. Efter kvällsmaten följde jag med Erica och Linnea till Fransson, Jonas och Jontes hus (snart även Joppes). Kvällen slutade med att man dygnade, så jag gick och la mig kl 8 fredag morgon. Orkade seriöst inte mocka och rida efter att ha vart vaken hela natten.

Idag fredag så har jag ju redan smått skrivit hur dagen började. Sen när jag somnat så var jag helt utslagen till pappa ringde vid 11, sen somna jag om och vakna ungefär halv 1. Då satte jag å en film, sen så kom jag på att tåget hem går hu 15.27! Då fick jag göra iordning mig snabbt och gå till kiosken för att köpa hundrakort. Sen åkte jag hem så vi var hemma vid 19

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0