Balklänning

Idag var jag och Julia å kolla på balklänning till mig. Jag har igentligen redan bestämt mig för hur jag vill ha en, men ville prova ändå. Hittade tre snygga som jag testa,

Denna klänning var den jag gillade mest, den behöver bara sys in lite och läggas upp så blir den nästan som jag tänkt mig.

Denna älskade jag ryggen på, men framsidan satt inte alls snyggt och kan inte göra det heller. Den var helt enkelt inte Mig framifrån. Men ryggen älskar jag.

Denna var lite förstor så Julia fick hålla ihop den bak. Men jag älskade färgen och det var härligt med alla prickarna. Men den var lite bred nertill, vill inte ha en sån klänning men det va kul att prova. Den va häftig och ungefär så långt vill jag att klänningen ska va tight.

Får se hur det går med klänningen, antingen så får mamma sy en, eller så får jag hoppas att den första finns kvar när jag har 2500kr till en klänning, men det får göras vissa justeringar. Men vi får se hur det blir i framtiden.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Den första var ju snyggast, helt klart! :D

2009-01-18 @ 20:54:16
URL: http://anelolo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0