Funderingar #4

Kommer ner till mitt rum efter att ha kollat på sesongspremiären av House. Och sätter mig vaid datorn såklart, så skriver mitt ex lillasyster till mig. Vad jag tycker om henne, så söt och go har hon vart de gånger jag träffat henne. Hon berättade även vissa saker när det tog slut mellan mig och Marcus som gjorde att det gjorde mindre ont.

Så idag så sa jag till henne att on skulle hälsa deras mamma, och så fick jag mammans msn adress. Fick inte pratat med henne så mycket. Men ändå rörde det upp en del känslor inom mig.

Är man väldigt elak om man säger att man saknar hans syster och hans mamma, som va så snälla mot mig, än honom som gjorde mig så ledsen?
Tagen på Råön i stenungsund, midsommar 2008

Försöker intala mig att jag kommit över honom, men jag tror nästan att man inte kommer över den gamla helt förän man har hittat någon ny... och tyvärr så har det inte kommit någon som rört vid mitt hjärta på det sättet. Eller ja det har kommit några som var nära, men som sabbade det.
Däremot har jag hittat några som jag tycker verkar vara helt underbara vänner, tyvärr känner jag inte alla så jätte bra. Men man vet aldrig vad som händer i framtiden

Tagen på Spekeröd Parken när Snowstorm spelade den 13 deceber 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0