Första Lovveckan xD

Ibland har man tur. Dessa veckor har faktist vart ganska bra, först två veckors APU som var fakrist riktigt roliga även om jag inte fick rida något. Sen så började mitt två veckors långa spertlov. (hehe) Så istället för att lata mig så har jag åkt till skolan för att få lite vettigt gjort, när man kan sitta på resursen hela dagarna. Eftersom man inte har några andra lektioner. Gött som aset.
Så igår (måndag) fick jag gjort klart Judendom-arbetet till Religionen, så jag skull kunna få ett betyg. Sen så började jag på det egna arbetet i religion så jag har möjlighet på VG. Det gjorde jag klart idag, och fick lämnat in det. Nu är det bara vänta och se vad det blir för betyg.
Idag så har jag även gjort klart kompliteringen på krönika-analysen. Jag fick även arbetsuppgifterna som man ska ha för medeltidsarbetet i svenskan. Gött att jag börjat beta av allt jag har kvar i svenskan.
Jag satte mig även med att jobba med mitt cv, har ju ett cv på svenska som jag fixade till lite. Sen så skulle jag översätta det till engelska, lätt som en plätt tänkte jag. (Luring för mig där) Va inne på google översätt och tog stycke för stycke. Sen så bad jag Therese kolla det, hon börja knappt, sa bara att be Helena i stället. Okej tänkte jag. Efter fikat frågade jag Odd, och han ändrade på MYCKET, det var inte mycket som va rätt (haha). Sen när Odd gjort sina två kollar, s gick jag med CVt till Helena. Och även hon ändrade på en del. Så nu är det bara för mig att ändra om.

Det är inte lätt när det är svårt, när man är liten å kåt i en gul gummibåt.


Eller som vi sa på tvåfikat. Som slogan till BRIS Bananernas Rätt I Samhället
Får du inte upp han, så vill han inte!

(detta gällde när du öppnade bananen, även om du säkert tänkte på något annat)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0