Statoil

Kom hem från jobbet för inte så länge sedan. Vad det är segt att jobba stängning. Men fick ändå träffa några riktigt trevliga kunder ikväll, sen var det några som inte var lika trevliga. Att folk inte kan förstå att vi ska kunna filma nummerplåten, då måste man göra rent den, det finns faktist en lag som säger att man ska ha synlig nummerplåt. Så våra begär är inte så underliga egentligen.

Missade en grje kom jag på när jag satte mig i bilen, jag glömde stätta pumparna på nattdrift. Men det är inte så farligt tror jag, jag är inte den första som glömt det. Får skulla på Securitas vakten Niklas som jag hälften av mina stängningsrutiner så jag vet inte vad som är gjort och inte, hehe.

Men nu ska jag nog sova, får se om det blir något jul på Liseberg imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0