Min Jul 2009



Min jul kunde ju vart roligare. Jobbade 10-19 på julafton. Jag fattar inte att folk äter så mycket korv på Statoil på självaste julafton. Jag uppskattar att vi sållde runt 60st grillkorvar + några andra sorter mellan 11 och 15 på den dagen. På juldagen hade jag öppningen 7-14, var ganska lugn men fick ändå inte gjort så mycket. Det var mycket krångel. Annandagen öppnade jag också på 7-15 denna dag. Riktigt lugn, kan vara för att folk faktist inte ville vara ute i snöstormen som var. När det slutat snöa var jag ute och skottade lite. Nog fan är det varrierat arbete på Statoil. På kvällen på annandagen så kom Lillan, Moa och Lars hit för julklappsbyte. Tidigare än förra året då det blev på nyårsafton. Jag fick 100kr i födelsedagspresent, och ett par riktigt snygga örhängen i julklapp. Igår var Per och Ulrika här och åt julmiddag, och de fick deras julkorg som vi samlat på oss sen november. Och idag har jag bara latat mig, om man bortser från när jag var ute och broddade Max på frambenen, så han slipper åka skridskor ut imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0