min dag #2

Idag har jag haft en riktigt lat dag.
När jag vakande så kollade jag på klockan det första jag gjorde, och den stod på 11.59. Inte helt fel, kom på att jag skulle mocka för hästen men det kunde jag göra senare. Så jag tog fram em bok och började läsa. När jag äntligen kunde sluta mig var den nog bara en femtedel av boken kvar, och klockan var 3. Jag var helt enkelt tvungen att gå ut i kylan och fixa för pollen, sagt och gjort. Väl inne i värmen läste jag klart boken och sen började jag med maten till mig och mammi.
Hade i och för säg hoppats att jag skulle göra något lite mer roligare än och sitta hemma med mamma och kolla på Johan Falk, men men dagarna blir inte alltid som man hoppats.
Får se vad som händer imorgon, ny dag nya mjligheter.


Föresten detta är boken jag läste idag, ska börja på nästa nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0