muppidupp

Halloj.

Nu har jag då jobbat i tre dagar, bara en dag kvar och sen är det måndag. Och alla vet ju nu vad det betyder. Lilla jag åker till stora huvudstaden. Får packa imorgon innan jobbet som börjar kl 14, eftersom min buss från Stora Höga går kl 06.59 på måndag morgon och tåget till Stockholm från Göteborg 08.08. 4h och 50 min kommer det ta mig att åka tvärs igenom landet om inget oförutsett händer.

Men nu lite tillbaka i tiden. Jag fick träffa min pojke (lycklig). åkte till honom i tisdags, och hem i torsdags. Vi hann ha det riktigt mysigt, och Tommi blev lite sur på mig för att jag ställer upp för mina vänner och svarar i mobilen när jag igentigen inte har tid. Men det får han tåla, tycker ju om honom väldigt mycket och vi hade ju det väldigt trevligt ändå, nästan bättre efter att ha blivit avbrutna. Hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0