Längtar

Löning idag tydligen, jippie. Nu ska jag bara vänta på att Julias grejer ska flyttas från rummet där uppe, och sen att jag och mamma åker till IKEA och köper en ny säng till mig. Får ju inte ta med mig dubbelsängen upp igen, och vill inte gå tillbaka till en 90 säng nu när jag vant mig att kunna ta plats. Haha.
Får nog ta att köpa lite nya bokhyllor till mina kära böcker, och några snygga lådor man kan ha under sängen. Längtar tills jag får ett eget rum jag kan inreda igen, köpa grejer till så jag slipper köpa massa när jag flyttar hemmifrån sen.
Hoppas bara jag kan slänga ut en del som finns i rummet nu som jag verkligen inte vill ha där, till exempel sminkbordet som mormor hade, som Julia absolut skalle ha när mormor dog. Bort med skiten, och keaborden vill jag inte heller ha. Aja får diskutera det med mamma. Den gamla datan ska ju slängas ut så då får vi ju lite mer plats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0