hemma igen

Nu har jag kommit hem från Stockholm, och inte lyckades jag med och gå vilse heller, haha. Men det kan vara för att det va väldigt enkelt att hitta. I ena änden av Sveavägen var Sergelstorg och i andra änden bodde Michis.

Första dagen så var vi på hela tre olika caféer, och fika, sen var vi en sväng utanför Stockholm också. Jag kan bara säga det att det är jättefint på Gräddö när solen går mer över havet.
Andra dagen spenderade jag och Michaela på Naturhistoriska Riksmuseet, det var intressant, kul och väldigt seegt när man sett allt på museet, men ändå var tvungen att vara kvar då man köpt biljetter till en Cosmonovabio kl 17.35. Betala för biljetterna runt 11.50, men det var ändå värt det tycker jag.
Tredje dagen jobba Michis så jag gick lite på stan, på Drottninggatan och Sergelstorg. Köpte då två linnen och en t-tröja, kollade även på en klänning som jag först var osäker på men som jag sen köpte igår när jag var en sväng till på Drottninggatan.
Så på fjärde dagen va jag som jag redan nämnt en sväng på Drottninggatan medans Michis jobba. Vi var även på Collage och kolla när dom fixade till lite (ibland är det bra att känna snickaren). Vi ar även på bio, Harry Potter och Halvblodsprinsen såklart, den var riktigt rolig faktist. Jag och Michis var de enda som skrattade ett antal gånger, har vi konstig humor?
På femte dagen så blev det inte mycket mer än och packa och gå till centralen, eftersom mitt tåg gick 11.07 och jag ville som vanligt va ute i god tid.

Så nu blir det till och jobba i två dagar, sen kommer en vecka som skulle behöva mer veckodagar.

Från måndag till torsdag ska jag hinna med att träffa Tommi några dagar i Broaryd, åka till Amanda i Trollhättan några dagar, och det hade ju inte skadat om man kunde träffa pappa några dagar också. Försök få det till och gå ihop. För på fredagen ska jag u till Strömstad och fira Cecilias 18årsdag. Det kommer förhoppningsvis vara riktigt roligt.
Sen så kanske man får ta och ringa systern och höra hur hon haft det första skolveckan som börjar på måndag.


Heta Michaela och jag på Cosmonova när vi såg en 3D film

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0