oops

Nu var det riktigt länge sen jag blogga.

Det har hänt mycket man jag har inte vart på humör för och skriva, eller så har jag inte haft tillgång till internet. Men det viktigaste brukar ändå mina vänner veta och sen så kommer jag troligen lägga upp en del bilder på min bilddabok i veckan, på det som hänt sen sist. thyrat.bilddagboken.se

Men nu är ju påskhelgen över och vad har jag gjort denna påsk? Jo, jobbat.
Jobbade mellan 7-10 och 14-16 i fredags, var med på öppningen för att veta vad jag skulle göra, sen fick jag hoppa in som extra för det var för mycket folk.
I lördags så öppnade jag så då jobbade jag mellan 7-15, sen var jag ganska trött.
Igår söndag så jobbade jag mellan 13-20, skulle först jobbat till 21 men det va inte tillräckligt med kunder för det. Sen så skulle jag slutat 19, och när mamma skulle hämta mig så tankade hon, och sen va den 95oktaniga bensinen helt slut. Så vi fick vara kvar och vänta på mamma när hon ringde runt för att försöka få tag på depån så vi fick bensin, och när jag ändå var där så jobbade jag lite.

Idag åkte jag upp till Dingle för att mortionera hästarna inför imorgon och hästskötarexamen. Jag körde först Leon och sen Hoppsan (Hope Girl). Det gick suveränt. Sen har jag ägnat större delen av kvällen till och plugga, så det återstår bara och se om jag klarar det eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0