mår

Mår så fruktansvärt dåligt nu så att det finns inte. Både fysiskt och pyskiskt. Fysiskt för att jag åt den där jä*la havregrynsgröten i söndags och har missat en del i skolan bara för att min mage inte arbetar med mig. Psykiskt för att jag känner det att vi slutar om en vecka, och Dingle är den första platsen jag har mått riktigt bra på sen jag var väldigt liten. Jag vill inte flytta hem, jag vill bara klara mig själv. Vill inte flytta hem och känna mig tvungen att lussna på mina föräldrar, jag känner mig vuxen, och så redo jag kan bli.
Kommer att sakna mina vänner, de som är min trygghet här i livet, så extremt mycket när vi tar studenten.


Min älskade Leon och jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0