Öppet Hus-veckan

Denna veckan har vart jobbig. Måndag börjar med klasstimma, och sen på eftermiddagen träning inför Öppet Hus. + att jag e sjuk. Tisdag börjar med håltimma, gött som faan, sen klockan 10 var det möte för studentgruppen. Eftermiddagen ledig, den slappaste dagen under hela veckan. Onsdag har man matte och sen idrott, på idrotten så får man en frisbey (stavning?) nästan i ögat. Så nu har man vart lite blå vid det ögat. Eftermiddagen gengenrep, tog på tok för lång tid 1h 20min. Torsdag har man historia hela förmiddagen, eftermiddagen förvånande nog (inte) Öppet Hus-träning. Då gick vi nästan igenom hela probrammet. Idag fredag kunde jag bara äta lite till frukost nästan ingen lunch för jag var så nervös. Vi skulle ju ha uppvisning för skolan idag, på förmiddagen hade vi förberedelser och fixade stallet. På eftermiddagen kom en del av skolans elever och presonal ner för att kolla. Jag var så nervös att jag nästan började gråta, illa som faan mådde jag ett under att jag inte spydde. Men som tur var så gick det bra.
Efter skolan så har det vart skördefest, maten vi fick var god, med discot var det sämsta på dessa tre år jag vart här. Det var en elev på skoloan som började vara Dj, dålig attityd, spela bara samma sorts musik, och bytte låt för sällan. Sen så tog några klasskompiar till Dj:n och då blev det bättre musik men då hade jag redan tappat humöret.
Rektorn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0