Jouren :S

Då har man gått på det helvetsskapet idag då... och sjuk e man också.

Varförär det alltid så att man mår hur bar som hällst när man inte ska ha jouren, men alltid när man ska ha jouren så blir man sjuk? Alltid!! Och inte faan kan man skita i den heller, för då måste man ju göra den sen, ne det e bara å pallra sig till stallet och hoppas att man inte skadar sig eller hästarna.

Och sen så tycker jag det skulle va väldigt korkat av mig att skita i denna jouren, för då skulle Patricia vara tvungen att ta den, och då skulle jag va tvungen att göra nästa vecka.
  Och nu är det ju så att jag och Patricia har ju bytt, från början var det så att Patricia skulle haft denna veckan och jag nästa. Men jag sa det direkt när jag fick höra att jag skulle ha vecka 43, att jag tänker inte ha Öppet Hus veckan detta året också.      Inte en chans, särskillt med tanke på hur man blev behandlad förra året. I och för sig ar det ju Ellen som va en så jävla s***a förra året, och inte Therese,  men jag tänker inte ha den veckan igen. Och det behöver jag aldrig ha, för detta är min sista jour, så jävla gött. Snart har jag gjort mina 5 veckor och 5 helger.

Foto: Ronja Andersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0