Funderingar

Mitt första inägg på denna blogg heter funderingar, vilket många antagligen kommer att heta (om jag nu fortsätter att blogga), just därför att jag funderar mycket.

Som idag när vi packa ur grejer ur huset i Ucklum. Jag har haft över ett år att vänja mig vid tanken på att flytta, och jag trodde jag hade vant mig helt. Vad fel jag hade, så fort jag började packa ner grejerna i mitt rum så kändes det jätte hemskt. För att inte tala om nu när det börjar bli tomt på ställen det varit fullt med saker på :/ Livet hade defenitivt kunnat va lättare ibland...
När livet är jobbig för mig så räddar jag mig genom att åka till skolan, på så vis så betyder skolan mycket för mig. Jag tycker om skolan, kanske inte alltid lektionerna men på eftermiddagarna och kvällarna är det desto roligare. Det är som en slags terapi för mig gällande problemen hemma...


En annan sak jag brukar funderar på är killar, inte särskillt ovanligt för en tonnårstjej. Men det finns mycket och tänka på gällande det ämnet, jag brukar fundera runt frågor. Som jag självklart inte kan få svar på än. Typ som:
*Vad menar han med det?
*Kan man säga att man kommit över en kille, trots att man mår bra i kroppen så fort man tänker på honom, men inte blir arg ellr sur eller nått sånt om han skaffar en annan tjej än mig?
*Kan en kille sova tillsammans med en tjej utan att ha djupa känslor?
*Är det okey att flirta med en kille som inte öppet visar att han har tjej, även om dom sover tillsammans varje natt?
Detta är några av frågorna som kommer upp i mitt huvud minst en gång om dagen...
Kolla Sagges blick ^^

Kommentarer
Postat av: jennifer

min fråga e.

*har thyrat läggat med en kille?

2008-12-07 @ 11:34:11
URL: http://www.jennnifer.bloggsida.se
Postat av: Thyra

Nej, jag e fortfarande oskuld och har tänkt att vara det tills jag hittar någon värdig att ta den, någon som älskar mig för det jag verkligen är.

2008-12-07 @ 12:31:38
Postat av: jennifer

dennis passar du bra med

2008-12-07 @ 15:53:15
URL: http://www.jennnifer.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0