Helgen ^^

Det har vart fullt upp denna helgen kan man lugnt säga. Eftersom jag fyllde 18 i torsdags så var jag och Amanda på krogen i fredags. Måste ju ut så fort som möjligt

Vi började på Harrys, segt och tråkigt va det där, köpte två cider för 70sek. Sen så skulle vi se vart allt folk va, då gick vi förbi Cheers men där va det mer dött än Harrys, Amanda behövde kissa men GG öppnade ju snart. Vi var först in, köpte en cider för 44sek, god som faan va den och man fick lysgrejer oxå. Sen så bjöd Amanda mig på en rosa pantern, den var inte jätte god men det gick. Lite senare blev jag bjuden på en jätte god sur drink, och någon shott som smaka skit, men blir man bjuden så. Jag fick även en till såndär sur god drink, sen fick det räcka med drickandet för min del. Va lite småbusig och strula med tre killar denna kväll, två på GG och en på bussen hem till Dingle (aldrig åka buss hem själv igen). På korgenstrulen så va den ena från Dingletrakterna tror jag, ingen aning vem det e men han har tydligen vart på Dingle en del, han kysstes bra men va inte jätte snygg (jag dissa honom när ville följa med till rummet sen), den andra krogenkillen hade jag spanat lite på innan (dissa honom i Uddevalla), sista killen va ful som stryk och honom strula jag med bara för att han skulle va tyst (dissa honom på väg till mitt rum, sa att han kunde följa med till skolan om han ville men in på mitt rum kom han inte, då gick han av någon anledning).
Det va min fredag och fredag/lördag natt. Kom till Dingle kl 3 kom inte i säng föränn halv 4 eller senare kommer inte riktigt ihåg.
Upp igen halv 6, busse till Flyinge gick 6.15.
Kom ner till bussen halvfull, alla trodde jag var bakis. Hade inte ens kommit till det stadiet än. Hade ingen huvudvärk men mådde ganska illa större delen av dagen.
Hade jätte kul på bussen dit och hem, även riktigt kul på Flyinge. Fick se mycket häftiga grejer, men coolast va nog katten. När vi hälsa på den så tog den upp tassen och det så precis ut som om den sa "Tja" eller "Chilla", helgrym katt. Ett roligt sammanträffande var när dom visa Al A Celle, dom hade samma låt som vi hade på vårat Öppet hus. Det blev skämtet sen, att dom hade ringt Joans och frågar vilken låt vi hade haft.
På skolan sen så skulle vi sett på film, men Erica skulle duscha först (runt 11 men hon kom inte in i duschen föränn halv 1 fick jag reda på idag) och medans jag vänta på att Erica skulle knacka på så slockna jag, och va utslagen tills runt 10 idag. Då la jag mig skönare och sov till halv 1. Sen var jag tvungen att dra mig upp, drack en burn för att inte somna direkt igen, och satte på "Pocahontas, resan till en annan värld". Gick upp och mötte Amanda vid tåget, och gick till ica på tillbaka vägen. Sen så satte jag mig här och började skriva detta.
Nu ska jag nog kanske se om det finns något kul och göra här eller plugga med amanda till religionsprovet vi har imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0