Funderingar/Känslor

Jag vet seriöst inte hur länge jag orkar låtsas vara glad. För tillfället sitter jag bara på mitt rum och orkar ingeting, knappt ens kolla på film. Vet inte hur länge det kommer att vara så här, snart brister det väl.
Hur mycket skit klarar man som männsika?? Det är en fråga jag gärna skulle vilja ha svar på. Fast kanske inte hur människan i sig men hur mycket skit jag klarar innan jag bryter ihop totalt. Jag måste nog gå och prata med Ellinor, innan jag börjar bli riktigt elak mot mina vänner. Känner redan att jag börjar bli kort mot dom, men det är ju inte deras fel, men det kan dom ju förstås inte veta. Eftersom jag inte sagt någonting. Har pratat om olika delar i mitt liv som känns jobbigt, men det finns inte en enda som vet exakt allt. Eftersom det inte är alla som förstår. Känner att det inte finns någon som vet allt om mig längre, och det kommer det nog aldrig att göra igen. Den tiden är förbi, det kommer att finnas dom som vet mer än andra men ingen kommer att veta allt
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0