Funderingar #2

Öppet Hus fixade vi galant. Jag var inte alls så nervös, och allt gick så bra. På sången vi sjöng för Dennis hade vi fått tillsägelse av Thomas att vi bara fick sjunga en vers och en refräng. Men det ville ju inte vi, vi ville sjunga hela låten, och Janne visste ju inte. Så Thomas blev lite arg ett tag, kastade till och med in ett risdpö i ridhuset men vi bara fortsatte. Pappa kom först halv 12 när showen börja 10 och höll på en timma, för min del hade jag inte blivit lika besviken om inte hade kommit överhuvudtaget.

Sen så började lovet, jag åkte inte med pappa hem på lördagen, palla inte det.
På söndagen så åkte vi till huset i Ucklum och packade e del.
Måndagen på lovet slappade jag,och så åkte jag och mamma och handlade.
Tisdag åkte jag och Julia till Uddevalla, där Amanda hämta oss för vi skulle till Torp, och Julia fick prova en masssa kläder.
På Onsdag fick jag ansvaret för att Max skulle röra på sig. Vi (jag, Amanda, Ronja och Ajja) hade igentligen bestämt att vi skulle åka till Dennis, men det gick inte för vi fick inte tag på någon bil. Vilket va jätte tråkigt, och som jag har fått reda på nu gjorde Dennis besviken å lite ledsen.
Torsdag så var jag med på Julias ridlektion, jag hade Bandit det gick super.
Fredag en ren slappdag.
Lördag så tog vi det lungt och mamma fixade fin middag på kvällen.
Idag söndag har jag åkt upp till Dingle igen, var jätte tråkigt först. Men sen så kom Amanda så satt jag nere på hennes rum en stund, sen på Ericas rum, och sen så gick vi upp till Franssons rum och kolla på film. Det var en del mellanlandningar men det blir för jobbigt att skriva om alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0