*Ledsen*

Igår kväll när jag skulle gå och lägga mig så gick jag in och kolla om dom gjorde nått kul i bonne-korrdoren. Då frågade dom mig vad ambulanden gjorde här, jag hade ingen aning. Sen kom 08:an och sa vem ambulansen kom för att hämta. Då kände jag, jaha så nu har hon försökt.
Fick bekräftelse på det på lunchen. Satte mig med vännerna, fick förklarat för mig vad som hade hänt, inte allt men en stor del. Resten fick jag reda på av Line.

Jag vet att du mår dåligt och har gjort det länge, och att detta var ett rop på hjälp, vilket jag önskar av hela mitt hjärta att du får. Du är älskad av så många, vi älskar dig även om vi inte säger något, du kommer alltid att ha en plats i mitt hjärta precis som alla mina kompisar. <3

Förstår att ni mår dåligt av att se dom komma och hämta henne, men ni är så duktiga som orkar med. Men glöm inte för allt i världen att ni måste prata om det. Vill ni prata med mig så bara kom, jag finns här för dom som behöver mig. Ni betyder jätte mycket för mig, och jag vill inte att det ska bli samma sak med er. <3

God broke our hearts to prove he only takes the best <3<3

Kommentarer
Postat av: Bilbo

Hej gumman!! va gullig du e.. du finns i mitt hjärta du med <3<3

2008-12-21 @ 00:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0