Funderingar #3

Nu var det ett jävla tag sen jag skrev. Men jag har inte orkat, har haft mycket att göra, även om jag inte fått så mycket gjort. Men det har igentligen inte hänt så mycket.

Vi var på Vitlycke museum i Tanum och kollade på hällristningar, lite kul tycker jag.

Jag fick köpt en ny bok, Brisingr, fortsättningen på Eragon och Den Äldste. Den var jätte bra, och det bästa är att det kommer en till, även om det från början var menat som en triologi.

Jag har även haft det skriftliga nationella provet i Svenska, det gick nog ganska bra tror jag.
Jag har pratat med Ellinor och jag känner nästan att jag börjar må lite bättre.

I lördags så var jag på Spekeröd Parken med mamma, väl där träffa jag Kalle och lite annat folk jag kände igen. Chritina blev lite paff när mamma berättade att vi skulle dit för hon trodde inte jag lyssnade på sån musik, det var nämligen Rockabillybandet The Go Getters som spelade.

Jag har även hunnit med att rida Nicco två lektioner och Wienina en gång, på två olika lektioner. Det var nämligen så att i onsdags så red vi två hästar, så vi slutade inte förän runt 20 i 5. Dom får igentligen inte hålla oss längre en 4, men men det var inte så mycket att göra åt saken.

Idag har vi haft cabaré och jag fick ta över Elins roll, så jag är inte längre ridåansvarig fast det kan hända att jag måste vara det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0